Cítíme podporu fanoušků a z prodeje permanentek jsme optimisticky naladění, prozrazuje Martin Straka

Martin Straka nechává nahlédnout pod pokličku tématu PERMANENTKY. Ale to nejdůležitější říká v předposlední odpovědi: "Děkujeme!"

Klub spustil začátkem května prodej permanentních vstupenek na novou sezónu. Neměl jste obavu, že se negativně promítne koronavirová krize i do zájmu fanoušků?

Samozřejmě to byla jedna z věcí, které jsme velice dopodrobna diskutovali. Krize nás zasáhla všechny a vnímáme, že fanoušci nyní mohou čelit finančním rozhodnutím, zda si naši permanentku pořídit. Proto jsme se rozhodli, že ceny zůstanou oproti loňsku stejné. Cítíme, že naši fanoušci chtějí klub podpořit, proto jsme udělali první krok. Věříme, že se extraliga rozběhne v plném režimu a budeme se v aréně zase potkávat v maximálním počtu. I proto garantujeme vrácení peněz, pokud by se extraliga nehrála, případně hrála, ale před prázdnými tribunami. V případě předčasného ukončení základní části pak garantujeme vrácení poměrné části ceny.

Zdražily se ale jednotlivé vstupenky. Proč jste sáhli k tomuto kroku?

Dlouhodobě se snažíme zvýhodnit naše permanentkáře. A když jsme revidovali ceny pro tuto sezónu, narazili jsme, že v určité kombinaci by se balíček vstupenek na každý zápas zvlášť dal pořídit jen o 16 % dráže, než byla nastavena cena permanentky. A protože jsme sezónní vstupenky odmítli zdražovat, podražily jednotlivé lístky. Přesto v porovnání s alternativami kulturního využití času, které v okolí máme, jsou naše vstupenky cenově příznivé. A navíc opravdu platí, že nákup permanentní vstupenky se zcela jistě vyplatí.

Ceny permanentek sice zůstaly stejné, ale změnil se jejich design. Byl čas na obměnu?

Trochu s nadsázkou jsme to pojali tak, že jak je doba postavená na hlavu, tak my naše permanentky taky na hlavu postavíme. (úsměv) Po dlouhé době máme grafiku orientovanou na výšku, a to v obou podobách – majitelé premium permanentky se mohou těšit na tmavý design dresu; klasikové, ZTP, děti a studenti naopak bílý. A mohu prozradit, že jsme do vzhledu schovali i jednu nápovědu ohledně našich nových dresů. Všimněte si, že se po roce vrátí šněrování u krku.

Co můžete prozradit o dosavadním prodeji?

O skutečných číslech budeme mít lepší přehled až skončí opce pro permanentkáře z loňského roku, tedy po 15. červenci. Současní držitelé místa se tak mohou rozhodnout, zda nás nákupem a svými návštěvami podpoří i v letošní sezóně. Do té doby budou čísla trochu zkreslená skutečností, že jsme se pro výjimečnost situace rozhodli v porovnání s minulými lety podstatně prodloužit blokaci míst. Držitele loňských míst tedy, v uvozovkách, nic netlačí, aby svůj nákup uspíšili. Věřím, že tento vstřícný krok znovu trochu ulehčí dlouholetým fanouškům tím, že na ně nebude vyvíjen tak velký tlak, že mají jen tři týdny, aby se v této době rozhodli.

Přesto, jste s prodeji zatím spokojený?

Nedávno jsme překročili hranici tržeb ve výši 5 milionů korun za prodej permanentek, což je jeden z milníků, které pravidelně sledujeme. Jsme z dosavadního vývoje optimisticky naladění a doufáme, že zájem bude pokračovat.

Je něco, co byste fanouškům chtěl vzkázat?

Jenom jediné – děkujeme! Aktivace fanoušků prostřednictvím transparentního účtu mi, jak jsem již nejednou opakoval, doslova vyrazila dech. Na účtu je nyní přes 200 tisíc korun, to je neuvěřitelné! Z celého srdce bych chtěl poděkovat také všem fanouškům, kteří si koupí novou permanentku nebo její nákup zvažují. Věřte, že vás klub nyní potřebuje jako snad nikdy. Nechci stále omílat finanční komplikace spojené s pandemií, nicméně jsou opravdu citelné. Naši fanoušci dokazují, že jim na klubu záleží, že je plzeňský hokej nedílnou součástí jejich životů a že chtějí pomoct. Stejně tak velký dík si zaslouží i naši permanentkáři z loňské sezóny. Stáli při nás, fandili nám, i když se třeba dařilo méně, než bychom si přáli. A jejich podpora neopadla ani při předčasném konci sezóny. Pro nás je taková loajalita závazkem, abychom svoji práci odváděli dobře a abychom jim pak svou hrou dělali radost.

Jsou v plánu nějaké akce, při nichž by se fanoušci mohli potkat s hráči?

Vinou pandemie a jejích následků jsme letos nemohli absolvovat tradiční fotbalová utkání s týmy kolem Plzně, které mají u našich fanoušků tradici a velkou odezvu. Velice nás to mrzí, ale pořád je potřeba si uvědomovat, že na prvním místě je zdraví. Nicméně jsme připravili několik prodejních střed, při nichž bude dvojice hráčů prodávat permanentky, ale také bude k dispozici ostatním fanouškům, kteří si třeba už sezónní vstupenku pořídili, aby si ji nechali podepsat. Rozpis zveřejníme v nejbližších dnech.


Související články

Před dvaceti lety získala Plzeň bronzové medaile, první cenný kov v české extralize!

Sezóna 1999/2000

VODÁRNA PLZEŇ a.s. podpoří HC Škoda Plzeň

VODÁRNA PLZEŇ a.s.

Přehled a statistiky brankářů, kteří nastoupili za plzeňský tým v české extralize

Plzeňští gólmani

Medailový hattrick v roce 2020 zhatil COVID-19. Jediným tak zůstává z let 1957 až 1959!

Medailový hattrick

Aktuálně na webu

Sezóna 1999/2000

Před dvaceti lety získala Plzeň bronzové medaile, první cenný kov v české extralize!

VODÁRNA PLZEŇ a.s.

VODÁRNA PLZEŇ a.s. podpoří HC Škoda Plzeň

Plzeňští gólmani

Přehled a statistiky brankářů, kteří nastoupili za plzeňský tým v české extralize